شناسه خبر: ۱۶۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

تور آشناسازی گردشگری به مقصد شهرستان کوهسرخ خراسان رضوی برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تور آشناسازی گردشگری به مقصد شهرستان کوهسرخ با حضور تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

تور آشناسازی گردشگری به مقصد شهرستان کوهسرخ خراسان رضوی برگزار شد

به‌گزارش مشهد فوری به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور در جمع شرکت‌کنندگان این تور آشناسازی گفت: این تور با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی، گردشگری روستای، بوگردی‌های شهرستان کوهسرخ و حضور در چهارمین جشنواره ریواس برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: تورهای گردشگری مجاز باید با مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و با حضورراهنمایان دارای کارت معتبر از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شود، هم‌چنین داشتن قرارداد با مسافر و بیمه نیز الزامی است.

image_2024-04-21_11-00-52

علی اکبر احمدزاده رییس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: باتوجه به ظرفیت بالای شهرستان کوهسرخ در حوزه کشاورزی و دامداری، گردشگری روستایی و بوگردی می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به جذب و ماندگاری گردشگران اقدام کرد.

احمدزاده از اصول و معیارهای اصلی راهنمایان به قدرت برقراری ارتباط، فن بیان، تخصص و خصلت مهمان نوازی اشاره کرد.

در این تور استاد محسن مکرم راهنمای بین المللی و رئیس سنوات قبل انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان، سید جعفر زراعتی صدیق رییس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی گردشگری استان، تعدادی از راهنمایان و فعالان گردشگری استان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این تور آشناسازی از کارگاه‌های صنایع دستی فرت باشی روستاهای شهرستان کوهسرخ بازدید کردند.

 

ارسال نظر