شناسه خبر: ۱۶۱۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

دستگاه آزمایش ایمونولوژی به همت خیران در بیمارستان منتصریه مشهد راه‌اندازی شد

مدیر بیمارستان پیوند اعضای منتصریه از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خیران سلامت دستگاه «اتومات وایداس pc» را به عنوان سیستم جامع در تشخیص انواع آزمایش‌های ایمونولوژی و هورمونی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال خریداری و در این بیمارستان راه‌اندازی کردند.

دستگاه آزمایش ایمونولوژی به همت خیران در بیمارستان منتصریه مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش مشهد فوری و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد پوران باقر روز یکشنبه افزود: با راه‌اندازی این دستگاه بخش زیادی از نیازهای بیماران و مراجعان پیرامون آزمایشهای ایمونولوژی و هورمونی در بیمارستان منتصریه مشهد تامین می‌شود و دیگر نیاز به ارجاع بیماران به سایر مراکز نیست.

وی ادامه داد: فناوری پیشرفته، صحت و دقت بالا، سرعت در جوابدهی، انجام آزمایش ها به روش فوق مدرن و بالا رفتن توانایی آزمایشگاه در انجام آزمایشات اختصاصی و غیر اختصاصی قبل و بعد از پیوند اعضا و آزمایشات بیماران مرگ مغزی به صورت روزانه از مزایای این دستگاه محسوب می‌شود.

مدیر بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد ضمن قدردانی از این عمل پسندیده خانواده مرحوم "عبداله شادکام " و سایر خیران سلامت افزود: باید این همدلی مردم در بخش سلامت بیش از پیش تقویت شود و شاهد رشد کمک‌های انسان دوستانه در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه تجهیزات بیمارستانی برای خدمت بیشتر به بیماران نیازمند عضو پیوندی باشیم.

دکتر پوران باقر افزود: در صورت حمایت خیرین در خرید دستگاه آزمایشگاهی کوباس نیاز کلی آزمایشگاهی بیماران در بیمارستان منتصریه تامین خواهد شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: علوم پزشکی مشهد

368

ارسال نظر