شناسه خبر: ۱۶۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

دمای شبانه خراسان رضوی به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شبانه امشب در نقاط مختلف استان تا منفی ۱۰ درجه کاهش می‌یابد که این کاهش دما در مناطق سردسیر محسوس تر خواهد بود.

دمای شبانه خراسان رضوی به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

به گزارش مشهد فوری؛ زهرا آهنگرزاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف و باران کل خراسان رضوی را فرا گرفت و بیشتر نقاط استان را سفید پوش کرد.

وی ادامه داد: شهرستان قوچان با ۱۷ سانتیمتر بیشترین بارش برف در خراسان رضوی را داشته است و کلانشهر مشهد نیز میانگین ۱۵ سانتیمتر برف را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه بارشی به تدریج از استان خارج خواهد شد و بارش های پراکنده برف عصر امروز در برخی از مناطق شمالی خواهد بارید.

آهنگرزاده عنوان کرد: مه گرفتگی از دیگر پیامدهای کاهش دما در خراسان رضوی است که در شامگاه و بامداد امروز و فردا محورهای مواصلاتی شمال و غرب خراسان رضوی را در بر می گیرد. وی خاطرنشان کرد: با خارج شدن سامانه بارشی از استان به تدریج از اواخر وقت فردا دمای روزانه افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با منفی هفت و خواف با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ تا سه درجه را به ثبت رسانده است.

آهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد یک درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز بین منفی پنج تا چهار درجه در نوسان خواهد بود.

 

ارسال نظر