شناسه خبر: ۱۶۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در مشهد همزمان با ۹ استان دیگر در کشور

برای اولین بار در مشهد، شعبه صرافی ملی همزمان با ۹ استان دیگر و به منظور تسهیل در نقل و انتقالات ارزی راه اندازی شد.

افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در مشهد همزمان با ۹ استان دیگر در کشور

به گزارش مشهد فوری؛ رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این شعبه صرافی بانک ملی که امروز ۵ اسفندماه  با حضور فرماندار مشهد برگزارشد تصریح کرد: برای اولین بار سیستم بانکی این مجوز را گرفت تا به شکل انحصاری در ۱۰ نقطه کشور از جمله شهر مشهد صرافی ملی را راه اندازی کند.

به گفته حمید صفای نیکو، ازاین به بعد صرافی ملی می تواند تمام قد انتظارات تولید کنندگان، صادر کنندگان و واردکنندگان را براورده کند و از این پس بحث مبادلات ارزی، خرید و فروش مباحث ارزی و کلیه تبادلات که درحوزه ارز انجام می‌شود را فراهم خواهیم کرد که این موضوع یک اتفاق بی سابقه است.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این شعبه صرافی ملی، از هدر رفت بسیاری  از هزینه‌های تولید کنندگان، واردکنندگان و صادر کنندگان جلوگیری می شود. سابق بر این برای انجام مبادلات ارزی باید به تهران مراجعه می‌شد، اما با مجوز بانک مرکزی این شعبه در مشهد افتتاح شد تا انجام مبادلات با مرکزیت تهران از این پس انجام نشود.

محسن داوری، فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم به شهرآرانیوز گفت: امروز یک اقدام بزرگی در مشهد صورت گرفت که در حوزه مبادلات اقتصادی مشهد و استان بسیار موثر است. صادرات بازرگانان و واردات ما تا امروز همه باید از طریق تهران انجام می شد که با اقدام ویژه ای که انجام شد در مشهد و در چند مرکز استان افتتاح صرافی ملی صورت گرفت تا مبادلات ارزی ما در این صرافی انجام شود و لازم نباشد تجار ما به تهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ اولین شعبه صرافی ملی مشهد در خیابان امام خمینی (ره) این شهر واقع می باشد. افتتاح شعبه صرافی بانک ملی برای مبادلات ارزی و تجاری بانک مرکزی همزمان در مشهد و در شهر‌های اصفهان، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، یزد، بوشهر، خراسان رضوی، فارس و کردستان امروز ۵ اسنفدماه انجام شد.

منبع: شهرآرا

 

ارسال نظر