شناسه خبر: ۱۶۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

رای قطعی پرونده «آساک دوچرخ» صادر شد

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: رای قطعی پرونده شرکت موسوم به «آساک دوچرخ» صادر شد و سهامی واگذار شده غیر متعارف به بیت المال بازگشت.

رای قطعی پرونده «آساک دوچرخ» صادر شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از دادگستری خراسان رضوی ، سید امیر مرتضوی روز دوشنبه در خصوص صدور رای قطعی در پرونده کارخانه دوچرخه سازی موسوم به آساک دوچرخ افزود: مشکلات دوچرخه سازی آساک یکی از مسائلی است که در سالهای اخیر موجب تضییع حقوق بیت المال و نارضایتی های مردم شده بود که با حمایت های مدیریت مجموعه قضایی استان رأی قطعی آن صادر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این رای مقدار سهام شرکت مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان (سهامی عام) که به صورت غیر متعارف واگذار شده بود، به بیت المال بازگشت داده شده و پرونده کیفری جنبه عمومی جرم تشکیل و متهم پرونده نیز به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: بر اساس این رای، متهم پرونده محکوم اما از تعطیلی کارخانه و بیکاری نیروهای خدوم این مجموعه پیشگیری شد.

گفتنی است؛ دادستان عمومی و انقلاب قوچان در سال 1399 اعلام کرد: پس از بازداشت مالک مجتمع آساک دوچرخ در این شهرستان به دلیل تخلفات مالی و اقتصادی، این واحد صنعتی و تولیدی به دستگاه قضایی واگذار شد.

 

ارسال نظر