شناسه خبر: ۱۶۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

۱۷ مسافر در هتل آپارتمانی در مشهد دچار مسمومیت با گاز شدند

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن در زیرزمین یک هتل آپارتمان در محدوده حرم مطهر رضوی امروز، چهارشنبه منجر به مسمومیت ۱۷ نفر از مسافران شد.

۱۷ مسافر در هتل آپارتمانی در مشهد دچار مسمومیت با گاز شدند

به گزارش مشهد فوری؛ مهدی رضایی افزود: این حادثه بامداد امروز در هتل آپارتمانی در خیابان امام رضا (ع) رخ داد و آتش نشانان از سه ایستگاه به محل اعزام شدند.وی اضافه کرد: تعدادی از مسافران در این مجموعه به دلیل نشست گاز مونوکسیدکربن از قسمت زیر زمین هتل دچار علایم تهوع، سرگیجه و مسمومیت شده بودند.

رضایی ادامه داد: ۱۴ نفر از مسمومین اکسیژن تراپی و سه نفر دیگر به علت وخامت حال عمومی به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در بررسی‌های اولیه نشت گاز از قسمت موتورخانه این مجموعه تشخیص داده شده و بررسی برای علت دقیق این حادثه ادامه دارد.

همچمنین طبق اعلام رییس ایستگاه های ۴۶،۳۲،۲۴ آتش نشانی مشهد، با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی مشخص شد تعدادی از مسافران که به‌صورت غیر اصولی اسکان داده شده بودند، به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند و آتش‌نشانان بلافاصله با توجه به اهمیت سلامت مسافران اقدام به تخلیه فوری ساکنین هتل آپارتمان کردند.

سید مرتضی داوودی مقدم افزود: با توجه به اینکه آتش‌نشانی اقامت در این هتل آپارتمان را به علت ناایمن بودن خطرناک دانست با حضور عوامل انتظامی و قضایی، از پذیرش مسافر در این مجموعه به صورت موقت جلوگیری شد. وی گفت: محل حادثه ایمن سازی و به عوامل شرکت گاز و نیروهای انتظامی مستقر تحویل داده شد.

 

 

ارسال نظر