شناسه خبر: ۱۶۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خبر داد

مسمومیت ۹ نیشابوری با گاز منوکسید کربن در اسفندماه/ یک نفر جان خود را از دست داد

مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: اسفندماه جاری و در پنج مأموریت جداگانه، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گریبان ۹ نفر از شهروندان نیشابوری را گرفت و متأسفانه یک مصدوم جوان جان خود را از دست داد.

مسمومیت ۹ نیشابوری با گاز منوکسید کربن در اسفندماه/ یک نفر جان خود را از دست داد

 

به گزارش مشهد فوری؛ سید حمید حسینی با اعلام این خبر افزود: از ابتدا تا ۱۸ اسفند جاری، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پنج مأموریت مسمومیت با گاز شهری اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۹ نفری که در اسفند ماه با گاز CO مسموم شدند متأسفانه مصدوم جوانی در بررسی‌های اولیه فاقد علایم حیاتی و دارای نشانه‌های مرگ قطعی بوده و قبل از رسیدن اورژانس با گاز منوکسید کربن فوت کرده است و سایر مصدومان به وسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شده‌اند. 
 
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما تعداد بسیاری از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت و فوت با گاز CO می‌شوند که از شهروندان محترم تقاضا می‌شود مجدانه از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل نموده و نسبت به رعایت دقیق آنها اهتمام ورزند.

 

ارسال نظر