شناسه خبر: ۱۶۱۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

گازگرفتگی ۶ نفر در فیروزه نیشابور را روانه بیمارستان کرد

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در شهر فیروزه از مناطق زیر پوشش این دانشگاه، ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد.

گازگرفتگی ۶ نفر در فیروزه نیشابور را روانه بیمارستان کرد

به گزارش مشهد فوری؛ سید حمید حسینی افزود: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مسمومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از شهر «فیروزه و همت‌آباد» به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی این مسمومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: یک مورد دیگر مسمومیت با گاز منواکسید کربن دیروز در روستای گرماب نیشابور طی تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان امدادرسانی شد.

حسینی افزود: همه ساله و با فرا رسیدن فصل سرما تعداد زیادی از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن می شوند که از شهروندان تقاضا می شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل نموده و نسبت به رعایت دقیق آن ها اهتمام ورزند.

 

ارسال نظر