شناسه خبر: ۱۶۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پیکر مطهر۴ شهید گمنام دفاع مقدس در خراسان رضوی به خاک سپرده شد

پیکر مطهر۴ شهید گمنام دفاع مقدس که روز گذشته همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در مشهد تشییع شده بود، امروز در خراسان رضوی تدفین شد.

پیکر مطهر۴ شهید گمنام دفاع مقدس در خراسان رضوی به خاک سپرده شد

به گزارش مشهد فوری؛ مراسم تدفین پیکر مطهر 4 شهید گمنام دفاع مقدس که روز گذشته همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در مشهد تشییع شده بود، امروز در پارک علم و فناوری خراسان رضوی، شهرستان صالح آباد، دانشکده کشاورزی نیشابور و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آرام گرفت.

در این مراسم‌ها که به صورت جداگانه و در شهرستان‌های مشهد، نیشابور و صالح آباد و سبزوار برگزار شد پیکرهای مطهر شهدا با شعار لبیک یا زهرا تا خانه ابدی بدرقه شدند.

پیکر مطهر شهید گمنام 21 ساله دفاع مقدس امروز در  پارک علم و فناوری خراسان رضوی  از ورودی پارک تا محل یادمان شهدا در مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) تشییع و تدفین شد، گفته می‌شود این شهید گمنام در عملیات والفجر 3، منطقه مهران و در مردادماه سال1365 به شهادت رسیده است.

همچنین پیکر شهید گمنام 18 ساله دفاع مقدس نیز در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور تشییع و تدفین شد، این شهید گمنام در عملیات خیبر سال 1362به درجه رفیع شهادت رسیده است.

image_2023-12-18_13-41-10

مراسم تشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز امروز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انجام شد. این رزمنده 19 ساله، 20 بهمن ماه سال 1364در جریان عملیات تک ایذایی والفجر 8 در جزیره "بوارین" به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

image_2023-12-18_13-41-28

آیین تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز امروز در شهر مرزی جنت آباد صالح آباد  با حضور پرشور برادران و خواهران سنی و شیعه برگزار شد و با توجه به اینکه  المان شهید گمنام در مکان مهدیه این شهر ساخته شده بود،  پیکر پاک این شهید در مکان یاد شده خاکسپاری شد.

 پیکر مطهر 2 شهید گمنام  فردا 28 آذر در شهرهای بینالود و جنگل شهرستان رشتخوار به خاک سپرده می‌شوند، همچنین پیکر مطهر 4 شهید گمنام دیگر در روزهای 29 و 30 آذر در زائرشهر رضوی، شهر "سده" از توابع شهرستان خواف، شهر "روشناوند" از توابع شهرستان گناباد و شهر "فرهادگرد" از توابع شهرستان فریمان تدفین خواهند شد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دیگر نیز اول دی‌ماه در شهر "شامکان" از توابع شهرستان "ششتمد" و 10 دی‌ماه مصادف با روز مشهد در میدان 10 دی در مجتمع سردار صلح به خاک سپرده می‌شوند.

 

 

 

ارسال نظر