شناسه خبر: ۱۶۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

آیت‌الله علم‌الهدی:

طوفان الاقصی محاسبات دشمن را بر هم زد

امام جمعه مشهد گفت: طوفان الاقصی یک قیام سرسختانه و مقتدرانه برای براندازی دشمن بود که محاسبات دشمن را بر هم زد و صهیونیست‌ها در همان ابتدای حملات، تمام زیرساخت‌های قدرت خود را فرو ریخته دیدند.

طوفان الاقصی محاسبات دشمن را بر هم زد

به گزارش مشهد فوری؛  آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رزمندگان مقاومت فلسطینی یک عملیات هنرمندانه و مقتدرانه انجام دادند، افزود: صهیونیست ها قصد داشتند، مسجد الاقصی را خراب کنند و روی آن معبد یهودی بسازند، همچنین بین جریان مقاومت اختلاف بیندازند و با عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل یک تضمین امنیتی با صهیونیست‌ها ایجاد کنند اما همه این محاسبات به هم ریخت.

وی بیان کرد: امروز در مقابل تهاجم صهیونیست و استکبار جهانی در بلاد اسلامی قرار گرفته‌ایم، اگرچه در این مسیر فلسطین خط مقدم بوده  اما تهاجم دشمن به طرف همه اسلام و مسلمین است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: صهیونیست‌ها طی ۷۵ سال جنایات صریح غیر انسانی زیادی اعم از  نسل کشی و کودک کشی داشتند، اما جنایات اخیر آنها بی‌سابقه بود، چنانکه در حمله به مسجد الاقصی زن‌ها و بانوان نمازگزار را با ضرب و شتم مورد تهاجم قرار دادند و همچنین مراسم آیین یهود را در مسجد برگزار کردند.

وی گفت: طوفان الاقصی یک جنگ است که دوام دارد و یک جنگ ترکیبی است که از زمین، هوا، دریا، چریکی، کلاسیک، تبلیغاتی، روانی، سایبری، رسانه‌ای و اطلاعاتی دشمن را هدف گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: فاصله غزه تا کرانه باختری رود اردن ۱۰ کیلومتر است که اگر رزمندگان فلسطینی با هم یکی شوند، سقوط اسرائیل حتمی است.

وی ادامه داد: تحلیل رهبر معظم انقلاب بالاترین تحلیل است که فرمودند اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس که به میدان آمده و دشمن را زیر و رو و براندازی خواهد کرد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: تلاش و حرکت رییس‌جمهور و تماس با کشورهای اسلامی برای ایجاد یک حرکت جمعی در دنیای اسلام، موضع گیری سیاسی ارزشمندی است.

وی گفت: نمی‌توانیم در مقابل فداکاری رزمندگان مقاومت بی تفاوت باشیم، با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم، اکنون زمینه براندازی استکبار ناپاک و برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است.

 

ارسال نظر