شناسه خبر: ۱۶۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

55 خانوار روستایی در بخش نصر آباد شهرستان تربت جام از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از ارتقاء تکنولوژی یک سایت ایرانسل در روستای چشمه جوهر شهرستان تربت جام خبر داد.

55 خانوار روستایی در بخش نصر آباد شهرستان تربت جام از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند

به گزارش مشهد فوری؛ علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان ضمن تأکید بر محرومیت زدایی ارتباطی از سطح روستاهای استان گفت: اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات، با تکمیل فرایند ارتقاء تکنولوژی یک سایت خود در روستای چشمه جوهر از توابع دهستان بالاجام در بخش نصرآباد شهرستان تربت جام به فناوری نسل چهارم، امکان اتصال پرسرعت، ایمن و با کیفیت اهالی ساکن در این منطقه از استان به فناوری های نوین ارتباطی را فراهم ساخت.

وی در ادامه افزود: با انجام این پروژه، 55 خانوار روستایی و محروم این منطقه از استان با جمعیتی معادل 241 نفر، ضمن برخورداری از اینترنت پرسرعت، به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات متنوع آن برخوردار شدند. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: فرایند اتصال کلیه روستاهای بالای بیست خانوار استان به فناوری های نوین ارتباطی، تا تکمیل خدمت رسانی به همه روستاها با جدیت و سرعت ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر