شناسه خبر: ۱۶۱۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

با ارتقاء تکنولوژی دوسایت ایرانسل ؛

ساکنان دو روستای دیگر در استان خراسان رضوی به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت های ایرانسل در دو روستای شهرستان خوشاب و اتصال کامل ساکنان این منطقه از استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

ساکنان دو روستای دیگر در استان خراسان رضوی به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند

به گزارش مشهد فوری علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اینکه نیاز امروز هر جامعه ای بهره مندی ازخدمات نوین ارتباطی است گفت: برنامه جامع و مدونی طرح ریزی شده تا کلیه مناطق کم برخوردار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا، اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارتقاء تکنولوژی دوسایت خود در شهرستان خوشاب به نسل چهارم همراه، امکان ارتباطات پرسرعت و ایمن اهالی روستاهای ترخاص و حسن آباد را فراهم ساخت.

دلگیر ادامه داد: با انجام این مهم، 121 خانوار ساکن در دو روستا ی ترخاص و حسن اباد با جمعیتی معادل 348 نفر به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند. مدیر کل ارتباطات خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: فرایند نصب و ارتقاء سایت های ارتباطی به منظور بهره مند سازی همه روستاییان بالای بیست خانوار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات با تمام توان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر