شناسه خبر: ۱۶۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

304 نفر از جمعیت روستاییان شهرستان بردسکن به اینترنت پرسرعت مجهز شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از اتصال کامل روستاهای رسن و برناباد از توابع بخش انابد شهرستان بردسکن به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

304 نفر از جمعیت روستاییان شهرستان بردسکن به اینترنت پرسرعت مجهز شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از مرکز روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در گفتگو با واحد اطلاع رسانی این اداره کل گفت: در ادامه نقشه راه ترسیم شده به منظور اتصال کلیه روستاهای بالای بیست خانوار استان به فناوری های نوین ارتباطی، اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارتقاء تکنولوژی دو سایت خود در روستاهای: رسن و برناباد، امکان اتصال جمعیت 304 نفری ساکن در این دو روستا را، به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت فراهم ساخت.

وی در ادامه افزود: این دو روستا در دهستان های: صحرا و درونه از توابع بخش انابد شهرستان بردسکن واقع شده و 95 خانوار روستایی در این بخش از استان به زندگی، کار و فعالیت مشغول هستند. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه ارتباطی، این دو روستا که از مناطق گردشگری و ییلاقی استان هستند از اتصال پرسرعت، ایمن و با کیفیت به خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

 

ارسال نظر