شناسه خبر: ۱۶۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

جمعیت 196 نفری ساکن در روستای زرد کوه داورزن به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی یک سایت روستایی به فناوری نسل چهارم در شهرستان داورزن خبر داد.

جمعیت 196 نفری ساکن در روستای زرد کوه داورزن به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، ضمن تأکید براهمیت بهره مند سازی کلیه روستاییان کم برخوردار استان از خدمات نوین ارتباطی گفت: به همین منظور، اپراتور ایرانسل، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارتقاء تکنولوژی سایت روستای زردکوه از توابع بخش باشتین شهرستان داورزن به فناوری نسل چهارم، امکان اتصال اهالی این بخش از استان به فناوری های نوین ارتباطی را فراهم ساخت.

وی در ادامه افزود: با انجام این مهم، 64 خانوار ساکن در این روستا با جمعیتی معادل 196، نفر ضمن بهره مند شدن از اینترنت پرسرعت همراه، به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات نوین این بستر نیز برخوردار شدند.

مدیر ارشد ارتباطی استان در پایان تصریح کرد: اتصال کلیه روستاهای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات با سرعت ادامه داشته و این مهم تا بهره مند سازی کلیه روستاها ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر