شناسه خبر: ۱۶۱۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

روستای قاسم آباد در شهرستان سرخس به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت ایرانسل روستای قاسم آباد از توابع شهرستان سرخس به فناوری نسل چهارم خبر داد.

روستای قاسم آباد در شهرستان سرخس به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شد

 

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ICT این استان گفت: با تلاش مجموعه ارتباطی استان و از محل طرح USO، سایت ایرانسل روستای قاسم آباد از توابع دهستان تجن در بخش مرکزی شهرستان سرخس، به نسل چهارم ارتقاء یافت، تا ساکنان این روستا ضمن اتصال به شبکه ملی اطلاعات، از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار و طعم شیرین فناوری را بچشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در این روستا 28 خانوار با جمعیتی معادل 104 نفر ساکن هستند؛ افزود: با انجام این مهم، امکان ارتباط پایدار و با کیفیت اهالی این منطقه از استان به فناوری های نوین فراهم شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: عملیات اتصال کلیه روستاهای بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات، تا برخوردار شدن همه روستاهای استان از خدمات متنوع این شبکه با تمام توان ادامه دارد. بر اساس این گزارش روستای تاریخی قاسم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سرخس بوده که در جنوب این شهرستان و در حاشیه غربی رودخانه تجن قرار گرفته است.

 

ارسال نظر