شناسه خبر: ۱۶۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی منصوب شد

با ابلاغ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی علی اکبر احمد زاده به عنوان رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی این اداره کل منصوب شد.

رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در ابلاغ سیدجواد موسوی برای علی اکبر احمد زاده آمده است: نظر به ابلاغ ساختار تشکیلاتی جدید اداره کل در اجرای تدابیر اتخاذ شده با عنایت به تجارب و توان مدیریتی جنابعالی به عنوان رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری منصوب می‌شوید.

در ادامه این ابلاغ آمده است: ارتقاء کمی و کیفی سطح طرح ها و اقدامات نظارتی در حوزه تاسیسات گردشگری با هدف افزایش سطح رضایت مندی گردشگران با رعایت اصل احترام و کرامت نسبت به فعالان صنعت گردشگری استان، همچنین ایجاد تعامل موثر و هماهنگی بین دستگاه های نظارتی فعال در این حوزه ....در زمره مهمترین وظایف شما در این جایگاه است. امید است زیر نظر معاونت گردشگری و با التزام کامل به قانون و رعایت صرفه و صلاح سازمانی در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

علی اکبر احمدزاده سابقه ریاست حوزه مدیر کل، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های مشهد و طرقبه و شاندیز، مسول آموزش استان، مسول امور هتل آپارتمان‌ها، مسول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، کارشناس دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را در کارنامه دارد.

ارسال نظر