شناسه خبر: ۱۶۱۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

اجرای طرح ملی «یسنا» / تامین بسته‌های غذایی و حمایتی مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مرحله اول طرح ملّی «یسنا» آغاز شد و با اجرای آن، طی شش ماه بسته‌های غذایی بین مادران گروه هدف در ۸ استان با ضریب محرومیت بالا توزیع خواهد شد.

اجرای طرح ملی «یسنا» / تامین بسته‌های غذایی و حمایتی مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار

به گزارش مشهد فوری؛ در قالب این طرح ملی، آستان قدس رضوی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) همکاری مشترکی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز کردند.

در این راستا بنیاد کرامت رضوی به عنوان متولی اجرای فعالیت‌های اجتماعی در آستان قدس رضوی، با دیگر مجریان طرح "یسنا(یاوران سلامت نوزادان ایرانی)" مشارکت داشته و ظرفیت‌های خود از جمله کانون‌های خادمیاری سراسر کشور را برای تحقق هدف تعیین شده پای کار خواهد آورد.
 

۸ استان در مرحله اول
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی درباره جزئیات اجرای این تفاهم نامه گفت: در گام اول، طرح ملّی «یسنا» با اولویت 8 آستان کمتر برخوردار اجرا و در این قالب، اقلام معیشتی، بهداشتی و پوشاک، برای مادران باردار یا دارای فرزند شیرخوار که در دهک یک درآمدی قرار دارند توزیع خواهد شود. 
 

حمایت از ۲۷هزار و ۵۰۰ مادر
به گفته وی، اعتبار کل طرح یسنا ۱۱۰۰ میلیارد ریال است که به‌طور ماهیانه و به مدت ۶ ماه در بستر کالابرگ الکترونیکی به ۲۷هزار و ۵۰۰ مادر مشمول، اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظر