شناسه خبر: ۱۶۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

جاده‌های خراسان رضوی مه آلود و لغزنده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امروز سه شنبه مه غلیظ در نیمه شمالی استان موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده های این مناطق شده است.

جاده‌های خراسان رضوی مه آلود و لغزنده است

به گزارش مشهد فوری؛ جعفر شهامت افزود:هم اکنون مه غلیظ در جاده های چناران، باخرز، فریمان و کلات موجب کاهش دید رانندگان شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سرتاسر جاده قدیم مشهد- باغچه و آزادراه مشهد- باغچه و بزرگراه های باغچه- نیشابور در گردنه شریف آباد، باغچه- تربت حیدریه در گردنه "اسلام قلعه"، سرخس - مشهد در گردنه "مزداوند"، مشهد- کلات در گردنه "گوجگی"، درگز- قوچان در محدوده گردنه های "تیوان، امام قلی و زوباران"، سبزوار- بردسکن در محدوده "البلاغ" و جاده مشهد- فریمان با مه غلیظ و کاهش دید همراه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش خفیف باران در ابتدای بزرگراه های باغچه-تربت حیدریه و باغچه-نیشابور سطح این مسیر ها را لعزنده کرده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش باران و برف در نیمه شمالی خراسان رضوی امروز سه شنبه خاتمه خواهد یافت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

خراسان رضوی با ۵۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، ۷۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۷۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر