شناسه خبر: ۱۶۱۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

دمای هوا در خراسان رضوی معتدل می‌شود

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با عبور سامانه پرفشار از استان، به تدریج از امروز سرمای هوا در خراسان رضوی کاسته و دما معتدل می شود.

دمای هوا در خراسان رضوی معتدل می‌شود

به گزارش مشهد فوری؛ آذر رضایی پور افزود: روند تدریجی افزایش دما تا اواسط هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد و پس از آن، استان دوباره تحت تاثیر سامانه جدید قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کاهش دما در شبانه روز گذشته، کمینه دما در برخی از شهرستان ها از جمله نیشابور را به صفر درجه رساند و در مجموع، میانگین کمینه دما در خراسان رضوی را تا هفت درجه کاهش داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین روز گذشته، پنج شهرستان میزبان بارش های پاییزی بوده اند که تربت حیدریه با ۲ و سه دهم میلیمتر، بیشترین بارش را داشته اند.

رضایی پور افزود: مه گرفتگی پدیده غالب مناطق کوهستانی و شمالی خراسان رضوی است که تا عصر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، نیشابور با صفر و داورزن با ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۱۰ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه خواهد رسید.

 

ارسال نظر