شناسه خبر: ۱۶۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری «نشان کاوه» برگزار شد

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری «نشان کاوه» با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد، معاون ورزشی و معاون امور بانوان ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.سایر اعضای شورای سیاستگذاری به صورت برخط در این جلسه مشارکت داشتند

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری «نشان کاوه» برگزار شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از گزارش روابط‌ عمومی انجمن؛ در این جلسه ضمن بررسی لیست نهایی کاندیداهای دریافت «نشان کاوه»، حاضرین نقطه‌نظرات خود درباره ساختار برگزاری این مراسم را ارائه کردند.

«علیرضا تاج‌فیروز» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تسریع در روند اجرایی شدن این طرح، ابراز امیدواری کرد برگزاری اولین دوره مراسم بزرگ اعطای «نشان کاوه» ، زمینه‌ساز برگزاری این مراسم در سطح ملی باشد.

وی گفت: مدیریت ورزشی استان با تمام قوا در برگزاری این مراسم همراه انجمن خبرنگاران ورزشی خواهد بود، چراکه از سویی نام شهید سرافراز اسلام، شهید محمود کاوه زینت‌بخش این آیین بزرگ شده و همچنین تقدیر از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش استان اقدامی بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

«حسین غیاثی» معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد نیز در این جلسه ضمن استقبال از برگزاری این آیین و اهمیت آن ، قول همکاری مساعد معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد در برگزاری هرچه بهتر این مراسم ابراز امیدواری کرد همراهی شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش استان و انجمن خبرنگاران ورزشی پیش‌زمینه اتفاقات گسترده‌تر در حوزه ورزش و رسانه در مشهد باشد.

گفتنی است؛ روند انتخاب بهترین‌های ورزش استان به صورت‌ الکترونیک برگزار و نشان کاوه طی مراسمی به برترین‌های ورزش در سال ۱۴۰۲ ، بعد از ماه مبارک رمضان در مشهد اهدا خواهد شد

 

ارسال نظر