شناسه خبر: ۱۶۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد:

افتتاح مدرسه های سه شنبه های امید با وجود تعطیلی مدارس، تعطیل نیست

محسن داوری معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در آیین افتتاح دبیرستان زنده یاد محمود ثقفی خادم آموزش و پرورش منطقه تبادکان با حضور شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از تمامی کسانی که مجاهدانه در امر خدمت رسانی به مردم خدمت می کنند، صمیمانه سپاسگزارم به ویژه مردم عزیزمان که خالص ترین نگاه را به این امر دارند و زمانی که شاهد نقصی در کشورشان هستند، کمک می‌کنند.

افتتاح مدرسه های سه شنبه های امید با وجود تعطیلی مدارس، تعطیل نیست

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این خیرین عزیز، سه مجاهدت انجام می دهند و در جهت رفع مشکلات، برگرداندن آرامش به جامعه و ایثار از مال‌شان فداکاری می‌کنند. وی افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات موثرشان، بلندای همت خود را نمایش می‌دهند که امروز شاهد یکی از این اقدامات خداپسندانه هستیم.

داوری گفت: هیچ خدمتی والا تر از خدمت به خلق نیست؛ افتتاح مدارس استان در سه شنبه های امید، با وجود تعطیلی مدارس همچنان پابرجاست و دانش آموزان ما با دیدن این جدیت آینده بسیار درخشانی خواهند داشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: جدیت و اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مثال زدنی است و خرسندیم که یک آزاده انقلابی سکان اموزش و پرورش استان را در دست دارد.

داوری عنوان کرد: دشمن با تمام قدرت خود در تلاش است تا جوانان و نوجوانان ما را از کشورشان دور سازد؛ اما خوشبختانه فرزندان این مرز و بوم به کشورشان متعهد هستند و خالصانه پای کار ایستاده اند.

فرماندار مشهد گفت: بهترین شکرگزاری از نعمات حال حاضر، حضور در پای صندوق های رای در یازدهم اسفندماه است. ما باید دست به دست همدیگر، با انتخاب خوب و مشارکت حداکثری، امید را در کشور متجلی کنیم و بدخواهان کشور را ناامید کنیم. لازم به ذکر است دبیرستان ۴ کلاسه زنده یاد محمود ثقفی خادم منطقه تبادکان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیر گرانقدر در روستای نوچاه ساخته و افتتاح شد.

 

ارسال نظر