شناسه خبر: ۱۶۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

40 خانوار روستایی دیگر استان خراسان رضوی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از تکمیل پروژه ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول روستای زیر وقت از توابع شهرستان بردسکن خبرداد.

40 خانوار روستایی دیگر استان خراسان رضوی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی و با همت مجموعه ارتباطی خراسان رضوی، سایت همراه اول واقع در روستای زیر وقت از توابع دهستان کوهپایه در بخش مرکزی شهرستان بردسکن به فناوری نسل چهارم ارتقاء یافته و 115 نفر روستانشین ساکن این منطقه، ضمن اتصال به اینترنت پرسرعت، از خدمات شبکه ملی اطلاعات نیز بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: همه هزینه های اجرایی این پروژه، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور همراه اول صورت پذیرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: بر طبق برنامه جهادی پبش بینی شده، در ایام دهه مبارک فجر امسال، هر روز یک روستای بالای بیست خانوار دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد شد تا هیچ روستایی در هیچ منطقه استان، از خدمات نوین ارتباطی محروم نماند.

 

ارسال نظر