شناسه خبر: ۱۶۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

1637 نفر از روستاییان زبرخان، به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی یک سایت همراه اول در روستای حاجی آباد زبرخان خبر داد.

1637 نفر از روستاییان زبرخان، به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباطی پایدار و با کیفیت در همه نقاط استان افزود: اپراتور همراه اول، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایت همراه اول خود در روستای حاجی آباد زبرخان را به فناوری نسل چهارم همراه ارتقاء داد.

وی در ادامه گفت: با انجام این مهم، 509 خانوار در این بخش از استان، با جمعیتی معادل 1637 نفر، ضمن بهره مندی از اینترنت پرسرعت همراه، به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات متنوع آن برخوردار شدند.

دلگیر تصریح کرد: فرایند اتصال همه روستاهای استان به فناوری های نوین ارتباطی، با جدیت ادامه دارد تا هیچکدام از روستاییان عزیز از خدمات با کیفیت و پرسرعت شبکه ملی اطلاعات محروم نمانند. بر اساس این گزارش، روستای حاجی‌آباد، از توابع بخش مرکزی شهرستان زبرخان، در ۲۶ کیلومتری شرق نیشابور و ۹۴ کیلومتری غرب مشهد و در مسیر بزرگراه مشهد به تهران واقع شده‌است.

 

ارسال نظر