شناسه خبر: ۱۶۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

ثبات کامل وضعیت ارتباطی شهرستان درگز در پی وقوع پدیده شدید گرد و غبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایداری کامل وضعیت ارتباطی وآموزش مجازی مطلوب دانش آموزان درگزی، در پی وقوع پدیده شدید گرد و غبار در این شهرستان خبر داد.

ثبات کامل وضعیت ارتباطی شهرستان درگز در پی وقوع پدیده شدید گرد و غبار

به گزارش مشهد فوری؛ علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: امروز دوشنبه چهارم دی ماه، و در پی وقوع پدیده گرد و غبار در شهرستان درگز و کاهش شدید دید افقی در مناطق مختلف این شهرستان علی الخصوص بخش های: لطف آباد و چاپشلو، کلیه مدارس این منطقه از استان تعطیل و آموزش در بستر فضای مجازی دنبال گردید.

وی در ادامه افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وضعیت نامناسب جوی، تیم های رفع تداخل فرکانس و پایش وضعیت ارتباطی، از نزدیک ترین مکان به کانون این پدیده اعزام شدند تا ضمن بررسی دقیق وضعیت ارتباطی، هرگونه افت کیفی حاصل شده را، در سریع ترین زمان ممکن مرتفع سازند.

دلگیر عنوان کرد: نتیجه نهایی بررسی های به عمل آمده، گواه ثبات کامل شرایط ارتباطی و کیفیت مطلوب پوشش شبکه به منظور استفاده مناسب همه دانش آموزان از آموزش در بستر مجازی است. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: تیم های ارزیاب در حال آماده باش کامل هستند تا هر گونه افت کیفی احتمالی حاصل شده در شبکه ارتباطی را به صورت آنی مرتفع کنند.

 

ارسال نظر