شناسه خبر: ۱۶۲۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد

با ارتقاء تکنولوژی یک سایت همراه اول؛

روستای حصار در شهرستان درگز به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از اتصال کامل روستای 80 خانواری حصار درگز به اینترنت نسل چهارم توسط اپراتور همراه اول خبر داد.


روستای حصار در شهرستان درگز به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شد

به گزارش مشهد فوری به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در ادامه فرایند اتصال روستاهای بالای بیست خانوار خراسان رضوی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، اپراتور همراه اول، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری معادل 25 میلیارد ریال،سایت روستای حصاردر شهرستان درگز را به نسل چهارم همراه ارتقاء داد.

وی ادامه داد: با تکمیل این پروژه، 80 خانوار ساکن در روستای حصار واقع در دهستان میان کوه دربخش چاپشلو شهرستان درگز ، با جمعیتی معادل 276 نفر، ضمن اتصال به اینترنت پرسرعت، از خدمات شبکه ملی اطلاعات نیز بهره مند شدند.

دلگیر در پایان ایجاد ارتباطی پایدار، پرسرعت و ایمن را حق همه روستاییان استان دانسته و خاطر نشان کرد: مجموعه ارتباطی استان با برنامه ریزی مدون و به ترتیب، همه روستاهای بالای بیست خانوار باقی مانده در استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهد کرد.

 

ارسال نظر