شناسه خبر: ۱۶۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

در بازه زمانی کمتر از ۵۰ روز صورت گرفت؛

5160 نفر از روستاییان خراسان رضوی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از اتصال 11 روستای این استان، به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات در کمتر از 50 روز کاری خبر داد.

5160 نفر از روستاییان خراسان رضوی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با اشاره به اتصال جهاد گونه روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات گفت: در روزهای منتهی به بهمن ماه امسال و ایام دهه مبارک فجر، به حمد الله 11 روستای دیگر استان از خدمات متنوع شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: در این مدت، با انجام یک کار جهادی و با تلاش شبانه روزی مجموعه ارتباطی استان، 5160 نفر از روستاییان هم استانی، ضمن برخورداری از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، به شبکه ملی اطلاعات متصل و طعم شیرین فناوری را چشیدند.

دلگیر همچنین ادامه داد: این اقدام ارزشمند توسط اپراتور همراه اول، و از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، و با هزینه ای قریب به 30 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد، تا روستاییان مناطق محروم استان از فناوری های نوین ارتباطی برخوردار شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: اتصال روستاهای بالای بیست خانوار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات با جدیت ادامه خواهد داشت تا همه مناطق استان از خدمات ارتباطی با کیفیت، ایمن و پرسرعت بهره مند شوند.

 

ارسال نظر